1. Ak zistíte chybu výrobku, na ktorú sa vzťahuje reklamácia počas záručnej doby, najskôr vyplňte reklamačný formulár a odošlite nám ho na e-mailovu adresu: reklamacie@fant.sk .

    vzorovy formular pre reklamaciu na stiahnutie


  2. V prípade pokynov s doručením na našu adresu je potrebné, aby ste tovar doručili vrátane faktúry na našu adresu. Doručiť tovar k nám môžete prostredníctvom Slovenskej pošty doporučene 1. alebo 2. triedou. Neposielajte tovar na dobierku.
    Adresa pre reklamácie:

          Raise s.r.o.
          Bučianska 7
          91701 Trnava
          Slovensko

  1. K reklamácii je treba predkladať len tovar vyčistený a zbavený všetkých nečistôt. Do zásielky alebo vo formulári nám prosím uveďte príčinu reklamácie. 
  2. Priložte kópiu faktúry. Ďalej vyplňte vo formulári alebo priložte presnú definíciu vady, poškodenia a miesto ak sa dá označte .
  3. V prípade, že reklamáciu uznáme, uveďte aj vaše číslo účtu, kde peniaze vrátime, prípadne nás upozornite, že máte záujem o ten istý tovar (ak je ešte dostupný)
  4. Poprosíme udávať aj vaše číslo telefónu, email, aby sme mohli reklamáciu expresne vybaviť a podať vám o nej informácie. Zákazník je vždy informovaný max. do 7 pracovných dní , od dodania reklamácie emailom alebo telefonicky


Dôležité informácie, ktoré by ste mali vedieť pri uplatňovaní reklamácie

  • Reklamovať je možné len tovar zakúpený a zaplatený na Fant.sk . Oprávnená záručná reklamácia je bezplatná, pri neoprávnenej reklamácii ste povinný uhradiť náklady vzniknuté riešením tejto reklamácie. 
  • Oprávnenie na záruku zaniká v prípade, že k chybe došlo mechanickým poškodením tovaru, v dôsledku bežného opotrebenia veci, využívaním tovaru v nevhodných podmienkach alebo ak bol prevedený zásah do tovaru inou než oprávnenou osobou. 
  • Na tovar platí zákonná záručná doba 24 mesiacov.
  • Záručné doby začínajú plynúť od prevzatia veci kupujúcim. Záruka sa nevzťahuje na vadu, kvôli ktorej bola dojednaná nižšia cena.
  • Ak pri reklamácii dôjde k výmene tovaru, záručná doba začína plynúť znova od prevzatia novej veci.
  • Ak ide o vady, ktoré sa vyskytnú po kúpe, treba ich vytknúť bez zbytočného odkladu do 6 mesiacov od zistenia vady, najneskôr do uplynutia určenej záručnej doby. Po uplynutí záručnej doby právo na reklamáciu zanikne.
  • Spotrebiteľ má právo, aby bola jeho reklamácia vybavená najneskôr do 30 dní odo dňa nasledujúceho po dni prevzatia veci predávajúcim. V prípade, že predávajúci túto zákonnú lehotu nedodrží, má spotrebiteľ právo rozhodnúť sa, či bude požadovať výmenu tovaru alebo vrátenie peňazí (§ 623 OZ).
  • Pri odstrániteľnej vade má spotrebiteľ právo, aby bola bezplatne, včas a riadne odstránená. O spôsobe odstránenia vady rozhoduje predávajúci a je povinný vadu bez zbytočného odkladu odstrániť. 
  • Predávajúci môže vždy namiesto odstránenia vady (opravy) vymeniť vadnú vec za bezvadnú, ak to kupujúcemu nespôsobí závažné ťažkosti.
  • Pri výskyte neodstrániteľnej vady, ktorá bráni riadnemu užívaniu veci na daný účel, má spotrebiteľ právo buď na výmenu veci alebo na odstúpenie od zmluvy (vrátenie peňazí). Záleží len na kupujúcom, či si uplatní právo na výmenu alebo vrátenie peňazí. Ak si však zvolí jedno z týchto práv, nemôže už túto voľbu sám jednostranne meniť.
  • Pri uplatnení reklamácie je potrebné predložiť doklad o kúpe.
  • Pri reklamáciách už použitého tovaru nemá spotrebiteľ právo na vrátenie už zaplateného poštovného, alebo na preplatenie nákladov spojených s doručením zásielky k predávajúcemu. 
  • Spotrebiteľ nemá ďalej používať vec, na ktorej zistil vadu.
  • Opotrebovanie charakteristické pre daný materiál alebo použitie sa nepovažuje za vadu.